مدیریت شرکت راهبری فر و رشد تجارت مانا

سید علی قنادیان، مدیرعامل شرکت راهبری فر و رشد تجارت مانا - ری فورت، حرفه خود را در کنار پدر آغاز کرد و در طی قریب به 20 سال فعالیت حرفه ای و مستمر، پروژه های کوچک و بزرگی را به سرانجام رسانیده است.

مدیریت فروش شهرک عقیق (با بیش از 70 قطعه زمین 300 الی 500 متری)، مدیریت ساخت و فروش مجموعه عظیم برج های سه قلوی الماس به عنوان ساختمانی لوکس و مجلل در محدوده دولت آباد بخشی از فعالیت 20 ساله ایشان می باشد.

وی اظهار می دارد "بزرگترین ترس و نگرانی ام از عدم انجام تعهداتی است که به مردم داده ام؛ لیکن با توکل به خداوند و سعی و کوشش در مدت 20 سال توانسته ام به تعهدات کوچک و بزرگ در قبال مشتریان، خریداران و عموم مردم عمل نمایم و در این مسیر به تداوم الطاف بیکران الهی امیدوار هستم."

مطالعه و بررسی همه جانبه و اخذ مشاوره های دقیق و تخصصی یکی از مهمترین دلایل موفقیت پروژه های اجرا شده میباشد که این مهم در اجرای پروژه ری فورت به شکلی گسترده تر و فراگیرتر مورد توجه قرار گرفته است.

صداقت، شفافیت و تعهدِ عمیق به مطالبات خریداران، اصل راهبردی و مورد توجه دقیق سید علی قنادیان بوده، هست و خواهد بود، ان شاءالله.

خواندن 8918 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(16 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

درباره ری فورت

ری­ فورت مجموعه ای عظیم و منحصر بفرد با مساحت 150.000 متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت 14.000 متر مربع خواهد بود که شامل مرکز خرید، دفاتر اداری، هتل، مرکز تفریحی و سرگرمی، مسجد، واحدهای تجاری، پارکینگ طبقاتی، ‏سینما، شهربازی، رستوران و فود کورت و ... میباشد.پروژه برند سازی و تبلیغات مجموعه عظیم ری فورت با مدیریت و طراحی دکتر احمد میرابی انجام شده است.

گالری تصاویر

دفتر مرکزی شرکت ری فورت

آدرس: شهرری، دولت آباد، بلوار قدس، ابتدای خیابان یاس

شماره های تماس: 

 09128750912

021-33761005

روابط عمومی ری فورت:  88458845-021